ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ 

Η ιστοσελίδα www.futuremobiles.gr  αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση κινητής τηλεφωνίας, αξεσουάρ. Οι παρόντες όροι για την πώληση στην Ελλάδα προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.futuremobiles.gr της εταιρείας με την επωνυμία  . Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τα εξής: . Η εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την επιφύλαξη των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή να προκύψουν ακούσια, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών, των φωτογραφιών (απόδοση χρωμάτων, κλπ) και των τιμών προϊόντων, ή διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς παράλληλα να δεσμεύεται για τη διάθεση των προϊόντων.

Η εταιρεία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους πολίτες με την ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά τις παραγγελίες που έχετε ήδη πραγματοποιήσει.

Το διατιθέμενο είδος

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.Futuremobiles.gr, έχουν όλες τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.

Μεταχειρισμένα Προϊόντα

Τα Μεταχειρισμένα προϊόντα είναι κινητά/tablet τα οποία πωλούνται ( φορτιστή, καλώδιο usb) ωστόσο μπορεί να έχει κάποια μικρή εκδοχή στο εξωτερικό τους. Η συγκεκριμένη γκάμα κινητών καλύπτεται από εξάμηνη εγγύηση του καταστήματός μας.

Παραγγελία

Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία αποστέλλεται αυτόματα μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιείται ότι η παραγγελία του πελάτη έχει ληφθεί από την εταιρεία μας. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη. Η αποδοχή των προτάσεων για αγορά θα ολοκληρωθεί μόνο κατόπιν δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την εταιρεία μας, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από το κατάστημα.

Μετά την αποστολή παραγγελίας επιβεβαίωσης και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από την εταιρεία μας, τόσο ο πελάτης όσο και η εταιρεία μας δεσμεύονται για την αγορά και την πώληση του συγκεκριμένου προϊόντος στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη σας ότι: Οι αναγραφόμενες τιμές των διαφόρων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμο Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Η εταιρεία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν από σφάλμα/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιλαμβάνεται την υπάρξή τους. Σας παρακαλούμε αν διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγορά του, πριν προσχωρήσετε στην παραγγελία του, να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2117252257 ή με αποστολή e-mail στο: futuremobiles84@gmail.com

Κάθε παραγγελία που υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση την προσφορά τους και για 24 ώρες από τη στιγμή της υποβολής. Όταν ο χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει ή η πληρωμή του μηχανογραφικού συστήματος της εταιρείας ακυρώνει την εκάστοτε παραγγελία αποδεσμεύοντας άμεσα τα τεμάχια αυτής κάνοντας τα διαθέσιμα από νέους προς πώληση. Ακύρωση παραγγελίας Για παραγγελία παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο: futuremobiles84@gmai.com

Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου που σας ενημερώνουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν θέλετε να την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Υπαναχώρηση

περίπτωση που ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην προσωπική του χρήση και όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογείται από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση της φυσικής κατοχής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Μαζί με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να προσκομίσετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε gadget προιόντα (smartwatch, powerbank)ο σειριακός αριθμός είναι στη συσκευασία. Για εναλλακτικό gadget (smartwatch, powerbank) πρέπει να προσκομίσετε υποχρεωτικά και την πλήρη συσκευασία του προϊόντος. Για την αποφυγή σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγξετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κ.λπ.) . Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που υποδεικνύει ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

**Επιστροφή Χρημάτων Γίνεται Μόνο Εάν Δεν υπάρχει Κάποια Συσκευή Αντικατάστασης Εφόσον το Προιόν Είναι Ελλατωματικό

Το Χρώμα Της Συσκευής αντικαταστάσεως είναι ανάλογα με τη διάθεση

Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξετάσει αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την παραπάνω περιγραφή, δεν γίνεται δεκτή. Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Η εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκοντα τρόπο, ήτοι με τρόπο που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή που θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα.

Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσφυγή του. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ελέγχει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του με την ευθύνη της καταναλωτής λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.

Κατ’ εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση αποστάσεως πωλήσεως δεν επιτρέπει, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασμένο προϊόν, στις παρακάτω περιπτώσεις:

(α) Στις περιπτώσεις των προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές απαιτήσεις ή για την καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custom made προϊόντα).

(β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή που ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.

(γ) Στις περιπτώσεις προγραμμάτων και λογισμικού, που έχουν αποφραγιστεί από τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση καταχώρισης (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικού μηνύματος καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση.

(δ) Οι περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μόλις αποδεσμεύονται για λόγους υγείας ή υγιεινής.

(ε) Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.

(στ) Στις περιπτώσεις που η σύμβαση δεν συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.

Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR)

Την 15/02/2016 ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ που προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR της) . Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορετικών μέσων πιστοποιητικών φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (http://ec.europa.eu/consumers/odr) αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει πρόβλημα από αγορά που πραγματοποίησε το ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει εντός ΕΕ δύναται να χρησιμοποιήσει τον εξής ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.

Ο πιστοποιημένος για το σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι:

το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ. 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει ώστε να καθορίζεται καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ενδεχόμενης καταγγελίας του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη είναι σε θέση να αποχωρήσουν από τη διαδικασία σε διάφορα στάδια της και να συνεχίσουν την όλη διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια. Οι οφείλουν πριν προβούν σε αίτηση προς τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης φορέων να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή σκοπό να επιλύσουν τη διαφορά με τον ίδιο.